12. juni 2010

NINA

HIPP HIPP HURRA!

IMG_0596

GRATULERER

 

MED DAGEN, NINA!!

 

Håper du får en flott dag!

Fortsatt bare ungdommen og på en lørdag, det bør bli bra. Kos deg! Og så er det bare å glede seg til et nytt spennede år, det kommer til å bli enda bedre enn det foregående :-)))

 

Gratulerer med dagen til ei som er:

* Meget intelligent

* Fantastisk morsom

* Ekstremt sprek

* Super kuul

(…her skulle det vært en god del flere punkter, men leser du videre så ser du hvorfor de ikke er nevnt… ;-))

Det er helt utrolig hvor like vi to egentlig er…

Hold stilen og fortsett å være akkurat slik du er!!

hentet fra et bursdagskort som fortsatt ligger her….

 

20 kommentarer:

  1. Hipp hipp hurra for Nina :o)))

    Vi er så glad for å ha blitt kjent med deg.
    Bursdagklem skulle vi så gjerne ha gitt deg...
    Nøve og Nalle :o)

    SvarSlett
  2. Henger meg på...Gratulerer med dag, Nina!!

    Gleder meg til å bli bedre kjent med deg!!!

    Klem fra Snorre, Dimma og meg :o)

    SvarSlett
  3. Et rungende HURRRRAAAAAA for "mor". Ha en fortreffelig bursdag:o))

    SvarSlett
  4. TUSEN, TUSEN TAKK, dere!!!!!

    Jeg blir jo helt rørt. Så flott du skriver, Tove!!!! :) Hva skulle jeg ha gjort uten dere????

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  6. bare vent, neste år møter vi opp med sang og kake :)

    SvarSlett
  7. Hipp hipp hurra for Nina: Hopp og sprett og tjo og hei! :):) Klem

    SvarSlett
  8. Ja, neste år så må jeg invitere alle til selskap. :) Minn meg på det!!

    Dere er bare verdens beste venner!!!! :)))))))))))))

    SvarSlett
  9. Det var pent sagt Nina :-))

    Tror kanskje et hundetreff langt te skog's også duger ;-)

    SvarSlett
  10. Enig, et lappetreff til neste år skal bli!!!!

    SvarSlett
  11. med innslag av noen sagahunder også, håper jeg... ;-) Bare det blir kake! Begynner å glede meg jeg Nina :-)

    SvarSlett
  12. Alle hunder er velkommene!!! Jeg har også begynt å glede meg til dette. :)

    SvarSlett
  13. Dette høres jo kjempebra ut!! Det skal bli litt av en fest :o)))

    SvarSlett
  14. Ja, det kan bli livat...hehe...en gjeng med firbeinte som bjeffer, og en gjeng med skravle-sjuke damer....hehe

    SvarSlett
  15. Akkurst som vi liker det. :) En dag i Larvik må vi jo klare å få ti??? :)

    SvarSlett
  16. Bestill fint vær og jag speiderne, Nina :-) eller...? Du finner nok helt sikkert på noe lurt i løpet av det neste året :-) Ellers så er vi mange som hjelper til med ideer ;-)

    SvarSlett
  17. Gratulere så mye med dagen NINA!!!

    SvarSlett
  18. En dag??? Jeg tenkte nærmere en uke i ditt store, fine hus ;o)

    SvarSlett
  19. En uke, Nøve???? Det var vel litt lenge??? Det er jo rett før vi skal til Kristiansand. Må jo spare noe moro til den turen.

    SvarSlett
  20. Så morsomt, et Fjelldronning-kull født på dagen din :-)
    Grisene ventet til dagen etter, i år.

    SvarSlett