1. januar 2023

Godt nytt år - 2023



Nå er det over, 2022 forsvant over kanten


Foto: Inger Synøve Natten

og nå står vi foran 2023


Foto: Inger Synøve Natten

Med alt det kan føre med seg av farer


Foto: Inger Synøve Natten

og store utfordringer



Vi må ha øynene åpne på veien



La oss gå et stykke av veien sammen


og forsøke å hoppe over vanskelighetene

Foto: Inger Synøve Natten

Med forsiktighet


klarsynthet


men uten å nøle likevel


Når du står foran en utfordring


bli ikke redd, men prøv å smile av den



Gi en hjelpende hånd


Foto: Inger Synøve Natten

Utforsk




Ja, utforsk


Med nysgjerrighet


Sammen


På det viset kan vi komme langt

Veldig langt



Nei, ikke så langt da

Til sist håper jeg at 2023 vil bli et behagelig år


Nyt det

Foto: Inger Synøve Natten

Til deg og alle du er glad i




GODT NYTT ÅR!

 



4 kommentarer:

  1. Godt nytt år Tove, og et godt år det blir det! 2022 tok med seg alt vondt og alle problemer. 2023 skal bli et flott år! Håper på flere turer med deg og Nøve som turkompiser.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, 2022 var et rart og spesielt år. Nå satser jeg på at 2023 skal bli et "normalt år" Det normale er faktisk bra nok :) Gleder meg til nye fine turer :)

      Slett
  2. Vi satser så absolutt på at 2023 blir ett normalt år :)
    Gleder meg til flere Vassfarturer! Og vi burde jo slå leir ved Dreparhølen til sommeren, hvis vi greier å komme oss over vadestedet :)))

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg gleder meg til nye turer med dere, men først må jeg bli sprek nok til å holde følge. Å komme meg over vadestedet ved Dreparhølen er et av de mange målene som fortsatt ikke er gjennomført.

      Slett