8. januar 2009

123 hjemmeside

Jeg må jo teste ut dette med store bilder og live writer jeg også....

Som du muligens vet så har jeg en hjemmeside som stort sett er fri for hundestoff ;-) Her ligger det derimot en del morsomheter og ord til ettertanke. Og så er det noen grisehistorier som du må se på Gry.  Denne hjemmesiden har jeg nå hatt i 1 og 1/4 år helt gratis :o)   Men nå er det slutt :-(  Gavekortene jeg har mottatt i det siste kan ikke brukes til å fornye abbonnementet og betale for denne siden gidder jeg ikke.  Så om 2 uker avgår Toves hjemmeside med døden. Har du lyst til å ta en siste titt på det som ligger der må du gjøre dette snart.

For å teste ut dette med bildene så legger jeg ut noen feriebilder som det også finnes på denne siden. Og så tester jeg litt ulike innramminger i samme slengen. Jeg sliter med å finne hvor jeg kan styre utseende på teksten?

TIGER i Kristiansand dyrepark:

IMG_1169

REVEBJELLE

IMG_1017

 

HÅHOLMEN, dette er et idyllisk sted som jeg anbefaler om du vil slappe av.

 ferie 2006, Håholmen 045

 

RØROS

ferie 2006, Røros 069

 

VIDESETER, Strynefjell

 ferie 2006, Strynefjellet, Videseter 019

 

VESTKAPP, det var ganske spesielt siden alt hav var dekket av tåke mens det var knallvær her oppe.

  ferie 2006, Vestkapp 023

 

VINA og PRIKKEN Til slutt måtte jeg jo ha med Vina. Hun kan ikke skjønne hvorfor katten skal ha mat. det er da mye bedre at hun får det? Denne katten får stort sett spise i fred. hadde det derimot vært den andre katten så hadde Vina overtatt.

 

IMG_0980

6 kommentarer:

  1. Noen av bildene ble visst for store.

    SvarSlett
  2. Dette ble da aldeles flott Tove! Og gjett om jeg skal kose meg med den andre hjemmesiden din når jeg kommer hjem i kveld:o))))) Grisehistorier og greier. Kan ikke sitte her på jobben, så smått i smug å se på sånt, det krever full konsentrasjon:o)

    Gleder meg!

    SvarSlett
  3. Mange flotte sommerbilder, synes du begynner å få tak på det med å bytte rammer og sånt. Så langt har ikke jeg kommet.

    SvarSlett
  4. Supre bilder. Misunnelig på dem store bildene...

    SvarSlett
  5. Forandre teksten - gå inn på format. Men det har du kanskje finni ut nå ;o)

    Fine bilder! Det gjør seg med litt størrelse, gitt!

    SvarSlett
  6. Endelig fikk jeg somla meg til å kikke på siden din. Fin! Masse fine historier og mange fine bilder!!

    SvarSlett