9. november 2011

AGILITY 2011–Barfi

For at ikke filmene fra Tønsberg i forrige innlegge skal hengendes som fasit, så fikk jeg lyst til å legge ut de “beste” minnenen far Barfis debut-år på agilitybanen Smilefjes

Barfi debuterte i Follo (Flateby egentlig). Siden hun ikke var trygg på vippa så skulle hun kun gå hopp. Det jeg ikke var forberedt på (og ikke Barfi heller) var at det sto en mur utpå banen…

Barfis aller første konkurranse

Neste gang vi deltok på stevne så hadde dommeren likesågodt lagt opp til at muren skulle passereres  hele TRE ganger Trist fjes Det gikk heller ikke bra.

Så dro vi til Moss, der utesesongen tok til. Nå hadde vi trent bittelitt på muren, mens vippa fortsatt ikke er noe drømmehinder.

Jeg kan’ke no for det, men jeg syns jo ho var søt jeg da Smilefjes som blunker

Etter en del stevner så tok vi turen til  Fredrikstad.

lørdag
ca 6 tidsfeil på hoppløpet

Disse løpene i Fredrikstad er årets beste løp for Barfis del. De skal vi glede oss over og bygge videre på Smilefjes

Og litt framgang har vi i hvert fall fått til i løpet av året. men det var denne vippa da…

6 kommentarer:

  1. Dere er kjempeflinke :))))
    Gleder meg til fortsettelsen ;)

    SvarSlett
  2. En stor overdrivelse, Nøve, men takk likevel :-)

    SvarSlett
  3. Dere konkurrerer i hvertfall dere da!! Flinke er dere. Her er Odin skikkelig tenåring om dagen. Nå "gidder han ikke " løpe.. eller "gidder ikke" ta akkurat det hinderet jeg vil vi skal ta... Herlig stabukk ;-)
    men,men vi trener da.,..så får vi se til våren... kanskje vi siller vi også, hvem veit????

    SvarSlett
  4. Ja, hvem veit? Hadde vært veldig morsomt, Ellen :-)Snart blir det en stor gjeng med IF på ag-stevner, hvem kulle trodd det? Og Barfi er jo som kjent minst 1/2 IF ;-)

    SvarSlett
  5. Så flinke dere er, synes Barfi har hatt stoooor fremgang. Har ikke kommentert her inne så mye i det siste men jeg prøver å følge med.
    Lykke til videre.

    SvarSlett
  6. Dette må jo være kjempespennende! Du vet jo aldri hvordan det går, uansett...

    Du er kjempeflink til å trene. Barfi koser seg masse. :))))

    SvarSlett