4. oktober 2009

Vina på halmballene

En kort snutt av Vina på halmballene...

9 kommentarer:

  1. Så moro hun har det. Tror hun skal opp i høyden for å passe bedre på. Eller er det Barfi hun kjefter på?

    SvarSlett
  2. Tøffe Vina :o)
    Hvordan kommer ho seg opp???

    SvarSlett
  3. Husker ikke hva hun bjeffer på, enten fugler eller at Barfi ikke skal komme opp, tenker jeg.

    Noen ganger klatrer hun opp selv, men vanligvis løftes hun både opp og ned.

    SvarSlett
  4. Så fin hun er oppå høyballene! Dronninga på høyballene! Føler nok at hun får psset bedre på oppe i høyden! Så vil hun nok ikke at Barfi skal komme opp for hun mener nok at han er forliten til det!! He-he. Sånn tolker jeg filmsnutten da. Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  5. Så herlig hun er, Dronninga av halmballene!!! Hun ser jo så stolt ut der oppe. Jeg synes Barfi ser fryktelig fornøyd ut med å være nede på bakken også jeg:o)

    SvarSlett
  6. Dronning Vina av Høyballene:o)))

    SvarSlett
  7. Dronninga på høyballen, det passet jo perfekt :-)
    Det ser ut som Barfi har lyst til å være med ?
    Leia og Maila hopper opp på høyballer de også, de finnes rundt på jordene her hos oss. Tidligere hadde Maila problemer med å hoppe opp men hun ville så gjerne, så jeg pleide å løfte henne opp. I år har hun funnet ut at hun greier det selv (først nå når hun er tre år). Tenker Barfi finner ut av det etter hvert hun også.

    SvarSlett
  8. Vina er ei spretten dame. Hos meg i sommer snudde jeg meg og vips, dama sto plutselig opp å verandarekkverket. Heldigvis har ikke Charlie tatt lærdom av det.

    SvarSlett
  9. Ser ut som Vina liker seg godt oppå høyballene! Og Barfi på bakken... :D

    SvarSlett