13. august 2009

Onsdag

Heisann, må bare legge inn en kort (tror jeg...) rapport jeg også. Ser det er mye blogging  jeg ikke har fått lest enda, men i morgen...

I dag har jeg vært å besøkt Nina. Vi hadde et par ting som måtte ordnes. Jeg holdt forresten på å glemme den viktigste!

Gjett hvem som var kjempeglad for dette besøket? endelig skulle Barfi få lekt så mye hun ville.

IMG_0812

Barfi og Charlie lekte sammen på terrassen og i stua i nesten 3 timer tror jeg. Håper du rakk det du skulle Nina, jeg har som du skjønner problemer med å gå igjen når jeg først har kommet :-S Og mens disse to lekte så satt vi med to bein og koste oss med te, røyk og deilig sjokoladekake, du skulle ha vært her Gry og ikke minst prat ;-)

Vina derimot ga opp å være barnepike og prøvde å holde seg i skyggen isteden. Det var nemlig varmt! og ikke en regndråpe!!

IMG_0814

IMG_0821

Charlie glemte selvfølgelig ikke jobben sin, selv om han hadde besøk.

IMG_0815

Tror det var pga varmen at disse to mye av tiden herjet i vei inne i huset. Det var nok kjørligere der. Og så fikk jo Nina litt ekstra jobb med å vaske /rydde etterpå. Hun må jo merke at hun har hatt besøk ;-)

IMG_0820

Gir du deg snart??

IMG_0830

Det er slitsomt å leke så mye.

IMG_0840

Men etter noen timer så er man selvfølgelig klar for en ny tur :-)

IMG_0866

Det er som regel slik når vi går tur, Barfi foran og Vina en del meter bak.

IMG_0843

IMG_0853

IMG_0851

For dem som ikke vet det, arbeidsplassen til Nina lager verdens beste pålegg. Det er altfor godt til å legges på brødskiva, det må maules! Gjett hva jeg fikk av Nina? Namnam mmmmmmmm Tusen takk Nina!!! For alt det andre også. Jeg kommer garantert igjen :-)

IMG_0822

9 kommentarer:

  1. Det er jenter som koser seg det...Hva for noe godt fikk du, Tove?????? Lenge leve nysgjerrigheta.....:o)

    Mange fine bilder av vakre hunder nok en gang...Det med Vina og Barfi syns jeg var kjempe-fint...Vina er nyyydelig....:o)og det er Barfi, også!!

    SvarSlett
  2. Hjelp Nina? Jeg vet ikke Camilla. Men det er kjempegodt og jeg tror det er en spesialitet hos Abrahamsen.

    SvarSlett
  3. Så hemlighetsfulle dere er da!!
    Koser seg attpåtil så vi andre blir reint misunnelige ;o)
    Milli skulle nok gjerne vært med dere ei lita stund, ho får liksom ikke skikkelig liv i denna gubben!

    SvarSlett
  4. Så mange fine bilder av Vina, Barfi og Charlie gutten.
    Lurer åsså på hva det pålegget er for noe.
    Ha en fin dag og uke videre!!

    SvarSlett
  5. Pålegg: jeg tipper på at det er svinefilét eller noe sånt som er røkt, salta, marinert??? sikkert innmari godt på et koldtbord.

    Nøve: Ja du skulle bare visst. Vi er veldig fornøyd med innsatsen vår :-)))))

    SvarSlett
  6. Men hva er det som skjer nå, da??? Hemmeligheter på gang, hæ??

    SvarSlett
  7. Takk for i går:-)Kjempekoselig å få besøk av dere. Og jeg fikk jo vært hos nål-mannen min. I tilfelle tar sånt bare 10 min og da kunne dere bare ventet hjemme så lenge. Jeg holder på deg når du først er her, vet du. :o)))

    Pålegget er vår egen oppskrift og vunnet flere konkurranser med. Det heter SMAL SPEKEN og er varmrøkt svinefilet. Ytrefilet av grisen. Nydelig!!!!!!

    Hemmeligheter og hemmeligheter??? Vet ikke helt det, men moro er det uansett.

    SvarSlett
  8. Ser ut som dere koste dere like mye, både to- og firbeinte :-)

    Det pålegget høres snadder ut :-P

    Fine bilder av flotte hunder!

    SvarSlett
  9. Takk for omtanken, foressten! Balder er bedre i dag :-)

    Satser på at antibiotikakuren gjør susen slik at han blir frisk og rask igjen :-)

    SvarSlett