27. oktober 2008

????????????

Ja,ja - så blir det ingen valp på oss likevel :-( Må innrømme at jeg blei både ovverasket, lei meg og skuffet over den beskjeden. Vet ærlig talt ikke helt grunnen, men det er jo forsåvidt uvesentlig. Jeg vet i hvert fall om en som syns det er helt greit... Og så blir kanskje huset vaska og pynta ferdig i tide til jul i år, for en gangs skyld? Det var nå uansett morsomt å hilse på de nydelige valpene og Judith. Så får vi se om det blir noen ny valp på oss en gang i framtida. Tror jeg slår meg til ro med "bare" Vina likevel. Kanskje....... Nå blei denne bloggen opprettet for å følge utviklingen til valpen. Så det spørs om det blir et kortvarig bloggerliv på meg. Jeg får se....

2 kommentarer:

  1. Hva har skjedd??? Fikk du plutselig beskjed om at du ikke fikk noen valp. Jeg trodde det var i boks?! Jeg synes du tar det pent jeg Tove, jeg hadde vært veldig, veldig skuffa!

    Du har jo heldigvis Vina og hun både ser og høres helt herlig ut!

    SvarSlett
  2. Neimen så leit! Jeg ble skuffa jeg òg.. Nå som du endelig hadde bestemt deg, og alt så klart ut. Det var vel bare ikke rette tida, da.
    Ja,snille gode Vina har du iallefall. Men trist var det, Tove.

    SvarSlett