23. november 2013

Film med MellomSmurfene

Da vi var på Dogs4All så var det en journalist som fotfulgte Hege og Turbo hele helgen. Han skulle nemlig lage et innslag om dem og agility på EidsvollUllensaker Blads TV-kanal. Men Hege var som kjent ikke de eneste som var med på NM i agility i fra Eidsvoll. Så vi ble stadig vekk filmet og intervjuet i fellesskap. Og som vanlig blir jeg stokk stum. I hvert fall når vi bare får beskjeder som: “Fortell nå om hvem du er og hva dere gjør her” og jeg er først ut. Så pratinga overlot jeg til de andre Smilefjes  Hege gikk to løp med kamera på magen og et kamera ble også plassert på muren under et av løpene. I tillegg til at han selvfølgelig sto på sidelinja og filmet masse. Vi var veldig spente på hvordan resultatet av denne filminga i 2 dager, redigert og klippet ned til noen minutter ble.

MellomSmurfene på NM -13

Jeg syns filmen ble bra jeg! Kjempemorsomt å se og et fint minne fra denne helgen. Den viser jo både agility og fart og ikke misnt forskjell på fart…., trengselen vi måtte igjennom for å komme til start, stemningen rundt Dogs4All og laget vårt. Overraskende mye av Barfi og meg ble det og. Til og med Irene er med.  Og jeg jobbet faktisk litt jeg og, jeg holder nemlig mikrofonen der Siv snakker Smilefjes som blunker

Tusen takk til Raymond Lorentzen Smilefjes

3 kommentarer:

  1. Så kjekt med egen film, dere var veldig flinke.

    SvarSlett
  2. Så kjekt med egen film, dere var veldig flinke.

    SvarSlett
  3. Wow, kjempestilig!! Så flinke de var!! Det var forresten veldig artig å få sjå dei klippa med kameraet på magen - då fekk ein verkeleg sjå kor mykje fart det er i agility! Eg vart nesten andpusten sjølv av å sjå all den springinga!

    SvarSlett