21. september 2009

Dagene går…

Ikke så mye som skjer her hos oss. I hvert fall ikke noe som er noe å skrive om. Og jeg mangler fantasi for øyeblikket til å få det til å virke som at det er noe å skrive om. Men bilder blir det jo tatt, i håp om endelig å få et blinkskudd eller to. Og selv om jeg prøver å slette, så blir det jo igjen altfor mange som må “brukes” til noe… ;-)

Bilde 034 

Ut på tur – aldri sur. Her går vi til og med i dagslys.

Bilde 038

“ Du skulle plante nye vårløker, ikke sant?? Jeg hjelper deg litt jeg. Får jeg belønning nå?” Jeg har fått ryddet litt i blomsterbedet. Barfi syntes derimot at det gikk litt smått og at jeg tok en ufrtjent pause innomhus… Barfi hadde tydelige spor, mens Vina lå helt uskyldig, rein og fin på siden.

Bilde 064

Man leker med det man har, Vina syns det er kjempestas med halmballer. Det blir nok litt “kongenpåhaugen” følelse oppå der.

Bilde 060

Barfi syns derimot det er litt skummelt og hoppet ned igjen ganske så fort. Auuu ikke så bra det kanskje.

IMG_1060

Valgkamp og miljøspørsmål. Dette må i alle fall kunne kalles gjenbruk? En grei måte å få søplet til masse og bruke hodet bittelittegrann ;-) Dorullkjerner brukes til mer enn julepunt, det vet hundeeiere alt om.

Bilde 123

“Nina, du er så treig, vi må hilse ordntli” Og så har vi som kjent besøkt Nina og Charlie. :-)

Bilde 126

“Jeg får hilse pent jeg som har lært det.”

Bilde 119

Fine gutten.:-) Mye mindre pels enn det Barfi har for øyeblikket. Flekken i panna er frø, og ikke spor etter Ninas sjukepleier-jobb.

Som sagt så greier jeg ikke å slette alt jeg bør. Så her kommer en serie med dårlige bilder av to som har det kjempeartig. Tror de liker dette like godt begge to. Synd jeg ikke har begynt å prøve meg på bildefilmer. Husk at alle bildene er klikkbare.

Bilde 141 Bilde 142

Bilde 143 Bilde 144

Bilde 145 Bilde 146

Bilde 147 Bilde 148

Bilde 153

Hjemme igjen -  skal vi danse?

Ny uke, nye muligheter. Ønsker dere ei flott uke :-)

11 kommentarer:

  1. Flotte bilder!! Kjempe fint det av Vina på høyballen!!
    Så fine Barfi og Charlie er der de danser!! Sliter selv med å ta bra bilder men det får bli som det blir. Jeg er jo ikke noen fotograf av yrke!!
    Ha en fin dag og uke !!

    SvarSlett
  2. Her var det jo mange flotte bilder!!! Jeg likte det av hjelperen Barfi, og jeg er helt enig med henne, synes hun bør få en kjempe belønning etter godt utført arbeid;o)))
    Hun ser jo ut som en voksen hund nå Barfi, masse gode fine pels nydelige Barfi.

    SvarSlett
  3. Syns det er veldig moro med bilder, så dette blei slettes ikke noe dårlig innlegg ;o)

    Tror du Vina venta en reaksjon fra deg mens hun lå der uskyldig og venta, og Barfi gravde??

    Ja den bildeserien hadde blitt en artig "film-snutt". Skulle hatt sånn Charlie Chaplin-musikk på den ;o)

    SvarSlett
  4. Koselige hverdagsgløtt :-)

    Morsomt når de vet de har gjort noe galt, men sitter der sååå uskyldige, hihi

    Artig dansebildet til slutt! Alle bildene dine ville nok absolutt gjort seg i en bildefilm ja. Nestemann ut kanskje? ;-)

    Ønsker deg en fin dag og uke!!!

    SvarSlett
  5. Nei jeg tror ikke Vina tenker: se hva Bari har gjort, nå må hun få skjenn!

    Jeg har jo sett bildene av Barfi og Charlie, som ble att på sportsinnstillingen, i tett rekkefølge (da de ble lagt inn) og da så jeg tydelig leken deres. Men jeg ser jo at det ikke blir det samme når de legger slik eller åpnes ett og ett.

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder Tove! Jeg synes det er så koselig når du beskriver litt av hverdagen deres jeg:o) Bildet av Vina på halmballen er min favoritt, se så stolt hun er!!!

    Barfi og Charlie er jo DET radarparet, fulle av fart og glede. Klart Vina må passe litt ekstra på de to ungdommene.

    Dansebildet var jo kjempekult!! Det ser virkelig ut som de tar seg en sving, de to:o)

    SvarSlett
  7. Jeg synes også at Barfi fortjener en godbit etter den jobben hun har gjort. Og Vina så flott oppå halmballen. Det er nok den islandske som er mest lik en geit.

    Du fikk masse fine bilder, jo. Bildene med meg og hundene var jo kjempefine. Og det der Barfi og Charlie tar seg en dans var jo supert.

    Har det samme problemet som deg. Ikke mye å skrive om. Og ikke fantasi til å lage et innlegg. Men bilder er alltid moro uansett. Da trenger en ikke så mye tekst.

    SvarSlett
  8. Barfi er flink som hjelper til, når du graver så må jo hun også få grave, ikke sant ?
    Fint bilde av "Dronningen på haugen", Leia liker seg også oppå slike baller og spretter opp som ei fjør mens Maila har litt dårligere sprett men når hun først kommer seg opp så er hu kjempestolt og vil har godbit.
    Fint det dansebildet :-D

    SvarSlett
  9. Vina på halmballen er et blinkskudd!! Likedan det av dansende hunder....Trenger ikke å skrive så mye hver gang, jeg syns det er like koselig med bilder!!

    Ha en fin uke :-)

    SvarSlett
  10. Du har fått mange bra bilder her. Og Barfi har jo skjønt at mor trenger litt hjelp. Det skulle da være plass til hel pose med vårløk i det hullet.

    SvarSlett
  11. Så mange fine bilder! Jeg likte også veldig godt det av Vina på halmballen! :D

    Høres ut som Charlie og Barfi har det veldig gøy sammen! Like lekne begge to! :)

    SvarSlett