21. mars 2011

Barfis mange skumle møter med muren

Da jeg skulle vise kollegaen min Barfis åpen hopp løp så fant jeg ut at løpet ikke var lagt ut på bloggen?? Hmmm... Ikke at det er så mye å vise, men ... Så da prøver jeg på nytt da med filmen og kopierer inn kommentaren som var beregnet på den filmen
Jeg fant ut at jeg fikk vel starte med Barfi også. Det var jo masse annet moro der. Men jeg bestemte meg for å gi blaffen i muren. Ser en bort i fra muren så syns jeg det ikke gikk så aller verst, bortsett fra kløning ved hjulet. De andre vegringene skjer rundt muren. Tror Barfi stritta litt i mot alt når hun var i nærheten av muren. Det er vel en viss mulighet for at jeg nå har lært Barfi at mur den kan hun  gå rundt, etter så mange ganger som hun har gjort nettopp det Forvirret smilefjes

12 kommentarer:

  1. Jeg smugså på filmene på jobben i dag. Knotten hadde jo tydeligvis dagen, men Tove, jeg synes dere er flinke jeg! Også skjønner jeg ikke hvordan du husker den løypa!!!! Imponerende!!

    SvarSlett
  2. Artig å se deg og Barfie på AG banen:-)

    SvarSlett
  3. Jeg synes dere er flinke jeg!!! Gry er inne på noe, hvordan klarer du å huske banen??? Lede hunden og huske banen er myyye på en gang, det synes jeg når vi bare trente. Å gå en lang respitbane (uviss på skrivemåte)..da streika jeg, har ikke gått av sånn stress jeg:o(

    Du er god som står på!!!

    SvarSlett
  4. Sier som noen av de andre - hvordan i hule klarer du å huske banen?? Imponert! :-) Synes også dere er flinke. Når jeg spilte av filmen våknet Balder til live. Han står og uler som en ulv på gulvet her, haha

    PS! Ser at du og flere av de andre bloggedamene har fått sånne artige "smileyer" i teksten. Har ikke den muligheten jeg. Er det noe dere har lagt til selv tro? Tips mottas med takk :-D

    SvarSlett
  5. Irén: Smileyene ligger inne i WLW og kommer helt av seg selv når jeg skriver noen av de vanlige fjesene, akkurat som på chat'n på FB.Tror at de dukket opp ved ny pc eller en oppdatering.

    Når det gjelder å huske banen så tror jeg at jeg har klaget på hjernen min mange ganger her på bloggen. Jeg sliter med å huske mer enn 5 hinder :-( Men vi har 5-10 min på oss til å lære oss banen. Og spesielt med Vina så har jeg alltid en del bikkjer før oss som jeg kan se på for å repetere. Men jeg holdt på å gå feil med Barfi. Og det er her fordelen med å ha treige bikkjer kommer inn. Da har jeg tid til å se på nummer eller å rette opp feil før det går galt ;-) Dessuten er det ganske enkle baner i kl 1.

    SvarSlett
  6. Synes dere var flinke jeg :D Kjempemoro å se filmene som du legger ut. Jeg trente en del agility med Leia tidligere og hun er så rask at jeg hadde problemer med å følge henne :/ Da var det lettere med Maila for hun tar det mer med ro, hadde vi blitt filmet hadde det nok vært litt av samme stil som Barfi og Vina. Jeg er imponert over at dere husker banen for den er aldri lik og det er ikke så lang tid en får til å briefe banen.
    Vi driver med Rally-lydighet og der må vi også briefe banen men det er mye lettere for vi går jo banen i rolig tempo så man får en sjangs til å lese skiltene underveis dersom man glemmer seg.

    SvarSlett
  7. Artig å se film :)
    Synes dere er flinke og tålmodige som står på =)
    Masse lykke til videre!!
    Hilsen Laila

    SvarSlett
  8. Glemte å spørre om du oppdaterer hjemmesiden din for tiden? Var innom og så at det var en stund siden sist, men bra du er aktiv med å skrive blogg :)
    Kan jo følge med her da.
    Hilsen Laila :)

    SvarSlett
  9. Laila: Nei hjemmesiden min er "død" Etter et tordenvær som tok livet av det meste på pc'n så har jeg ikke gjort noe mer med den. Er litt usikker på om jeg får til å oppdatere den. Men har ikke lyst til å slette den så den ligger der som ei "minnebok" en stund til. Syns det er mer moro å blogge, men burde jo absolutt fått inn en del om Barfi på hjemmesiden da..

    SvarSlett
  10. Hei igjen :)
    Oppdaterer heller ikke min hjemmeside pga at det er noe feil med hele hjemmesidegreiene. Men den er også der, bare som en minnebok for de som eventuelt vil se :)
    Så bruker bare bloggen jeg også.
    Hilsen Laila :)

    SvarSlett
  11. Jeg synes dere er knakandes flinke. Den hangup´en med muren er nok mulig å bli kvitt, du øver jo så bra hjemme. Tussi er ikke NOE glad i vippa- den er gruuuusom. Men så er jo ikke vi i samme divisjon som dere heller:)Men det er gøy å se alt det disse hundene gjør for oss:) arti å se film:) Stå på!

    SvarSlett
  12. Yeah!!! Nå har jeg fått sett Barfi-filmen, det var moro - syns dere er kjempeflinke!
    Nalle hadde ikke giddi å hoppa så høgt :/

    SvarSlett