24. januar 2009

Ny testing

 

Jeg må jo bare få til dette her jeg også!! Og siden jeg ikke har noen nye filmer så får jeg ty til noen gamle agility-filmer. Først kommer det en fra trening her hjemme. Og dette er jeg fornøyd med. Jeg stiller ikke større krav enn dette :-)

Og så var det åssen vi oppfører oss på konkurranse. Som du ser er dette noe helt annet.  Må legge til at dette er den desidert dårligste konkurrasen vi har gjennomført. Men de andre har  ikke vært så mye bedre. Om det kun er mangel på godbit i hånda mi eller om det er det at Vina merker det er konkurranse, er jeg neimen ikke sikker på.

Er der rart vi har gått av med pensjon??

12 kommentarer:

  1. Hurra :-) Tror jeg fikk det til? Men om det er noe lurt å lage filmen "stor" vet jeg ikke..

    SvarSlett
  2. Tove, du fikk det jo til!!! Flinke Tove og flinke Vina. Jeg lo meg i hjel av den siste filmen (som jeg mener å ha sett før, men det er morsommere å se den "større"). Vina som gjør alt helt perfekt, men den dama lar seg ikke stresse nei.... Så utrolig bra! Er det du som er på banen med henne?

    SvarSlett
  3. Heerlig...Jeg lo så tårene trillet (ikke vondt ment) - men Vina er virkelig en bedagelig dame.:-)
    Se, du fikk det til, Tove! BRAAAA..

    SvarSlett
  4. Halloooo, er det ingen som ser hvor flinke vi er på trening?? ;o) Kommer sterkere tilbake etter handballkampen. Men bare for å ha sagt det, jeg ler ikke ,jeg gråter...;-)

    SvarSlett
  5. Jo, jeg så at dere var kjempeflinke på trening! Men det var ikke halvparten så morsomt å se på;o))

    SvarSlett
  6. Da var det slutt på spenningen på tv'n for i kveld :-)

    Akkurat denne filmen fra Nes er nesten så ille at jeg ikke orker å se på den. Men det er som dere sier litt morsomt og se på filmene av Vina også. Hun tripper av gårde i sitt tempo, med krøll på halen og virker svært så fornøyd med seg selv ;-) Og hører du godt etter så hører du klubbvennene våre ønsker at Vina skal vise fram den gode siden sin.

    Det snør her også. Det kom bare litt i går, men i dag tror jeg det har kommet masse og det fortsetter... 1/2 kuldegrad heldigvis. Det har blitt den svære snøhaugen utenfor. Får lyst til å finne fram akebrettet ;-)

    SvarSlett
  7. Så flinke dere er. Det viktigste er å delta, ikke sant. Og alt var jo riktig gjennomført.

    Også har jo du også fått stor filmframviser. Bra jobba.

    SvarSlett
  8. Vel verdt ett gjensyn med herrrlige Vina :o))
    Var det på denna treningen du hadde vafler??

    Og så har du ikke svart Gry... Er det du som er på banen med henne?

    SvarSlett
  9. Jeg må gi det et kompliment Tove. Hvor i all verden setter de kakene seg? Du ser jo ikke ut som om du er glad i annet enn grønnsaker:o) Heldiggrisen!!!

    SvarSlett
  10. Takk, Gry :-) Vide gensere er svaret. Tro meg, de er der :-( En titt i speilet i går sa at NÅ er det nok! Noe må gjøres! Og det skal det - snaaaart.... Min slankestrategi er: jeg begynner på mandag, men jeg sier ikke hvilken ;o)

    Tror du spurte om Vina og snø. Vina oppfører seg ikke noe annerledes om det er snø. Bare at hun sliter mer med å komme frem.

    SvarSlett
  11. Jeg var (til tross for teksten) sikker på at det var datteren din. Sånn er Nøve også, spiser som en hest og sylslank:o)

    Kanskje det har noe med det å gjøre at jeg bare slanker meg før kl. 0900, til gjengjeld gjør jeg det hver dag;o)

    Litt flåsete sagt så har jeg mange ganger sett meg i speilet om morran, og tenkt at burka er tingen.....

    SvarSlett