8. november 2013

Oktober -13

067

Barfi ligger fortsatt mer enn gjerne ute det meste av dagen.

høst 030

Plassen på trappa er favorittstedet. Der har hun jo full oversikt.

12.oktober 003

Men sofa’n blir brukt mer og mer.

høst 009

I oktober hadde vi fortsatt masse finvær og flotte høstfarger.

høst 034

Rådyr ser vi nesten hver dag. Enten på tur eller på jordene rundt husa. Den ene er lett å kjenne igjen for den er mer gulbrun enn hvit i rompa si.  

høst 035

En dag vi skulle i låven for å trene så tok jeg med meg Barfi på en oppvarmingsrunde rundt låven. Så fort jeg runda hushjørnet så oppdaget jeg det ene rådyret bare 20-30 m fra osss. OI! Barfi var jo løs, hvordan går dette? Og ja, Barfi oppdaget også rådyret som bare sto der og så på oss, de begynner å bli ganske tamme…Så bestemte det seg for å stikke av og Barfi etter. Men gleden var stor da Barfi stoppet opp og kom tilbake til meg så fort jeg ropte til henne Smilefjes Flinke jenta mi.

002

En hel måned uten agility-stevner for vår del. Men jeg fikk noen nye fine hopp-hindre. Så nå er det bare å trene i vei.

018 

Det har blitt en del geocaching denne mnd

Krakow-13 374

Og ikke minst så avsluttet vi med gam-tur til Krakow Smilefjes

001

der vi fant en fin bamsebutikk med bl.a trøtte Josef som Irene fikk som takk for at hun jobbet, mens vi var på tur.

Ja, også var jeg på HK-kurs for nye klubbledere i 2 dager. Hjelp! Dette med organisasjonsarbeid ligger langt over og utenfor det jeg interesserer meg for…. Det var visst ikke bare det å få tarifflønn det med å organisere seg innebærer. Sukk! Jaja vi får nå se, først skal vi ha på plass riktig lønn og arbeidsforhold. Det er visst mer enn vanskelig nok det….

Og så har jeg blitt veldig opptatt av klær, denne mnd Smilefjes som blunker Den interessen kommer jeg tilbake til…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar