28. mars 2019

Mars

Det er ikke mye som skjer nå for tida. Likevel så fyker dagene av sted 

med jobbing, 

en brannalarm i ny og ne sørger for et avbrekk og frisk luft.


Resten av døgnet går med til soving og godt plassert foran TV'n. I mars har det vært i overkant mye sport, så til og med jeg begynner å bli lei.

Turer har det blitt lite av.

Og de har stort sett vært med truger på føttene.

Noen ganger må vi bare ut og nyte sola.

Bursdager har nesten blitt forbigått i stillhet.


Endelig ble det skare nok til å gå på tur uten noe stort på beina.

Det er fortsatt en del snø på slutten av mars.

Men jammen minker det fort og krokusen begynner å lyse opp i solveggen.  








4 kommentarer:

  1. Det ser ut som det har vært en del sol hos dere, det er kanskje fordelen med de kalde dagene :)
    Jeg har storkost meg med både Ski-VM og Skiskytter-VM, ordentlig dumt at det var slutt sist helg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er nok på soldagene jeg har tatt bilder ;) Joda jeg har storkost meg med sport'n jeg og, men jeg merker at jeg syns det er greit at jeg ikke "må" sitte foran tv'n hele helgen som kommer.

      Slett
  2. Dette har vært en merkelig vinter. Nå minker snøen «faretruende» fort, det har det jaggu gjort på vinterveden også. Kanskje like bra det går mot vår!
    Sporten har ikke plaga meg det grann, heldigvis - men jeg har hatt sirup i fra. Håper det blir en bedring på sikt. På aktivitete, altså.
    Håper vi ses innen all snøen er borte!

    SvarSlett
    Svar
    1. Fortsetter det slik er det bart i hagen her neste helg.

      Slett