13. desember 2011

Det var en gang…

…vi hadde griser :-)
IMG_0366

IMG_1890

Vina hadde mer enn nok å passe på
IMG_1846

bilder fra den gamle maskinen 359
Barfi syntes nyfødte grisunger var kjempespennende
luciadagen_040[5]
Slaktegrisene var litt store.
slaktegriser 096
Slaktegrisene koste seg i halmen
slaktegriser 137

slaktegriser 118
Men så kom dagen da de siste grisene dro.
griser 007 griser 008
Grisehuset blei tomt - veldig tomt.
007
Innredning og betong blei fjernet
bane 007
og grisene blei bytta ut meg agility
009
018
Vi får benytte denne vinteren til å trene Smilefjes Siden så må vi vel prøve å tjene litt penger igjen…

Men jeg har begynt å savne grisene jeg….
19.juni 005
Og her er det en link til samleinnlegget om grisene: Måtte bare mimre litt - myyyye....

6 kommentarer:

  1. Så praktisk å ha sin egen innendørs bane å trene på! Ser ut som dere har det spesielt moro den siste delen av videoklippet :)

    SvarSlett
  2. Vanskelig å drive agility med griser i hvertfall!!! Kos dere.. Var vel en grunn for at dere kastet ut disse grisene :-D

    SvarSlett
  3. Si ikke det, Ellen ;-) Griser er faktisk mye mer intelligente enn bikkjer, har jeg hørt og raske er de og. Og matvrak :-) Litt mer usikker på om jeg hadde fått de til å gå i klasse stor?

    Ja, for meg som er så treig når det gjelder å bevege meg ut av tunet så kan det bli kjekt med treningsbane inne. Litt flere muligheter her enn den jeg hadde på låven før.

    Men så var det det å få Barfi til å like vippa da....

    SvarSlett
  4. Ja det er ikke så lett å kombinere grisedrift og agility i samme rom. Men så praktisk det må være å ha sin egen skikkelige innendørs bane.
    Ha en flott førjulsetid !

    SvarSlett
  5. Skjønner du savner grisene, men du har jo fått det kjempeflott der nå. Tenk å du kan trene til nye konkurranser til våren. :))))

    Hvor får du ribba fra i år???

    Ha en super helg!

    SvarSlett
  6. Rommet burde vært en del større for å få gode treningsforhold, men det er bra nok til vårt bruk :-) Må bare huske på å bruke det fornuftig...

    Ribba er fortsatt ikke i hus og det skaper en ørliten panikk ja.... Syns jo aldri de som ligger i butikken er bra nok ;-) Ikke at jeg har greie på denslags men... På mandag MÅ jeg bare ta den som ligger der, punktum!

    SvarSlett