4. mai 2011

Moss 1. mai

Som nevnt så var jeg ganske så fornøyd med hopp-løpet til Barfi. Så det må jo bare legges ut her også ( i tillegg til FB)


Hopp 1 S 16. plasss 0 vegringer, 0 banefeil, 11,92 tidsfeil Dommer: Magne Alden.
Filmen er tatt av Charlotte Bergan. Tusen takk :-) Kun det 1. hoppet som mangler her.

Joda, jeg vet at slalom'n må bli MYE bedre og at vi har altfor lange svinger, men jenta er jo spretten og hopper langt ;-)  MYE å jobbe med framover ja... Men det er nå moro da. Og det syns Barfi og, så lenge hun ikke ser snurten av vippa ;-) Kanskje jeg kun skal melde oss på hopp framover?

Til dere som bor i Vestfold: 18. og 19. juni så skjer det mye morsomt i Bugårdsparken. Rallylydighet, Freestyle/Heelwork to music (Camilla, åssen går det med dere? ), LP, valpeshow og AG. Og jada, jeg kommer nok til å befinne meg i ag-ringen :-) Kanskje treffer jeg noen kjente fra blogglandia? Men om noen av dere som Barfi kjenner er der: vær så snill og hold munnen lukket og hold deg litt i bakgrunnen mens hun er i ringen ;-) Ellers er jeg redd for at dette kommer til å skje: "Heisann, deg kjenner jeg! :o) :o) Bare fortsett å kløne rundt her du matmor, jeg stikker en tur i mens jeg. Det er nemlig noen der borte jeg MÅ hilse på! Ha det, matmor! Jeg ser deg seinere!"

Og så legger jeg inn den andre filmen fra Moss også, kun for at jeg skal lettere finne den igjen. Det er ikke noe nytt her.
Dommer i Vinas klasse var Morten Holmen

8 kommentarer:

  1. Du har all grunn til å være VELDIG fornøyd med det løpet, og jeg skal ikke juble såååååå høyt når Barfi går over muren neste gang. Moro å se dere i farta. Det var jo bare tidfeil i løpet. Lykke til videre, gleder oss til neste stevne. :-))

    SvarSlett
  2. Takk, takk, Hans. Bare juble i vei du, men om Barfi hører stemmen til Gry, Nina eller oppdretterene så vet jeg ikke om jeg lenger har kontakt med frøkna???

    Ikke lenge til neste gang nei...

    SvarSlett
  3. Tove, så gøy!!! Barfi hopper jo kjempefint, det slår meg i grunnen at du burde melde henne på i sprangridning eller no';o)

    Hvis jeg befinner meg i Bugårdsparken nevnte dato, så skal jeg jammen forsøke å holde munnen lukket til dere er ferdige. Lover:o)))

    SvarSlett
  4. Tove: Jeg kommer liksom ingen vei med noe, jeg....:-( Dansinga ble det så som så med - enda jeg synes det er kjempe-gøy! Savner bare noen her i området å dele den entusiasmen med....

    MEN - nå har jeg surfet på nettet etter å finne passende treningstider i AG rundt omkring her...Jeg ble litt gira da jeg så dere, vettu...og jeg fant ut at jeg nokvel får dra til Kambo og MOHK....Onsdag 18. mai er første utetrening, og da skal Dimma og jeg være på plass..håper jeg så sant ho er ferdig med løpetida, da..:-)

    SvarSlett
  5. Dette er så moro! Skulle virkelig ønske jeg kunne se dere 'live' :o)

    Restene etter ag-banen som hundeklubben vår hadde, ble solgt. Nå har vi ingenting eller noen sted å trene AG :( Håper derfor vi kan få litt glede utav RL, der trengs det nesten ikke utstyr!

    SvarSlett
  6. Så morsomt Canilla. Håper du får en velkomst som gjør at du fortsetter :-) :-)

    SvarSlett
  7. Jeg har jo glemt å fortelle at jeg hilste på en annen FL i Moss som også stilte til start. Snakka bare bittelitt, men måtte sjekke ut om det virkelig var en FL og JA det var det. En liten utgave av rasen.Og han sa han kjente til det med problemer over vippa ja...

    Vi treffes nok en gang Nøve. Ikke at det er så viktig at du ser oss "live" Men NÅR Camilla og jeg stiller til start i Fradrikstad i august burde vi jo så absolutt ha en supportergjeng på sidelinjen :-) :-) Ikke sant Camilla, starter du så kommer jeg også ;-)

    SvarSlett
  8. Oi, det der så jeg ikke før nå, Tove! Du har visst store forhåpninger til meg og Dimma du...jeg som er så pinglete av meg.....Men vi kan jo heie fram deg, Vina og Barfi med STOR entusiasme!! Og så tar vi grillfest her hos meg etterpå....ikke sant, Nøve??? Og Tove???

    Vi skal legge oss i selen og trene vi....:-)))) Og når jeg en dag TROR at jeg er istand til å huske en hel bane....da stiller jeg til start!! hihi...

    SvarSlett