19. april 2011

GOD PÅSKE og litt annet



GOD PÅSKE!!! 

Håper du får noen alle tiders flotte påskedager med deilig vær, masse påskehygge og påskeegget fylt av godsaker :-) :-) :-)



Ellers så tusler og går det som det pleier hos oss. Vi prøver å trene litt agility innimellom her og der. Med tanke på at vi skal delta på klubbkonkurranse allerede om ei uke så burde vi ikke bare ha trent litt, men veldig mye! Så i går tok vi turen opp på banen til Himles for første gang dette året.

Vina er kongen på haugen :-)


Siden vi ikke fikk/får trent på Ormlia denne uka så må vi trene andre steder. Slalom'n kan vi jo trene på hjemme. Og med pannekake så går det jo sååå bra :-) Men selvfølgelig ikke så bra når kameramannen var på plass ;-)
Barfi pleier å gå mye løs, hun holder seg stort sett rundt huset. Men en dag da jeg holdt på¨med å sette opp noen ag-hindre på tunet vårt og begge to gikk løse, ja da var hun plutselig borte. Vina var fortsatt der jeg var, men hvor i allverden var Barfi??? Jeg gjorde meg ferdig med hindrene, regnet i grunn med at Barfi kom tilbake av seg selv ganske fort eller i hvert fall når jeg ropte. Men det gjorde hun jo ikke? Jeg tok med meg Vina og gikk ned til bekken der det er et gammelrevehi. Barfi liker så godt å undersøke det. Men nei der var hun heller ikke. Vina gikk fortsatt løs og siden jeg så et rådyr borte i bakken så var jeg veldig redd for at Vina skulle sette etter det. Så da blei det jobbet hardt med å holde henne i nærheten, både med ord og godbiter. Da vi kom opp på tunet igjen så sto Barfi der sammen med en flokk nabounger. Barfi hadde funnet seg noen nye venner hun...

Irene har fått litt dilla på å filme så her kommer det film fra litt av hvert.


6 kommentarer:

  1. Mufasa er jo bare helt nydelig der han kommer slentrans!!

    Klart at Barfi måtte hilse på noen nye venner.

    Flinke de er å gå hinderløypa da!! Viena var jo kjempe flink å gå med deg og lete etter Barfi.

    God påske til dere alle sammen!

    SvarSlett
  2. Det var fint å se deg på filmen, Tove. Det er blitt lenge siden sist nå. Det er jo skjedd mye for deg også. Også er dere så flinke blitt på AG. Konkurranser både her og der. Jeg synes du er både tøff og knallflink.

    Ha en riktig god påske!!!!!

    SvarSlett
  3. God påske Tove ;) Digger forresten headerbildet ditt..hehe blææææh!

    SvarSlett
  4. At starten på 2011 ikke har vært spesielt god, kan jeg vel bare slå fast ja. Regner med at det blir noen turer til Moa framover :-)

    SvarSlett
  5. Jeg henger etter med kommentarer..
    Ha ei fortsatt god påske, Tove!

    SvarSlett
  6. Ser ut som om dere allered er godt i gang med treningen :-) Masse lykke til med konkurransen i hvertfall, og GOD påske!!

    SvarSlett