18. august 2009

NYE VENNER 1

Masse bilder: Vina og Barfi har virkelig funnet tonen :-)

For at det ikke skal bli altfor langt innlegg så er det her små klikkbare bilder.

IMG_0792 IMG_0793

IMG_0794 IMG_0796

IMG_0797  IMG_0799

IMG_0803  IMG_0801

Men det varer ikke så lenge, Vina går fort lei. Så hva gjør man da? Prøver å finne noen andre å leke med så klart ;-)

IMG_0749

Hmmm, hvem er du?                            

IMG_0744

  Hei vil du leke?

IMG_0751

Kom igjen da!!

IMG_0765

Nå tar jeg deg, hvis du ikke springer.

IMG_0771

Jeg sa springe, ikke grave etter gull...

 

"Historien" fortsetter i innlegget under her.

13 kommentarer:

  1. jeg har vært effektiv i dag ser du ;-) på bloggen i hvert fall.....

    SvarSlett
  2. Helt imponert jeg! Nesten ny rekord vil jeg tro ;-)

    Morsomt iallfall! :-)
    Har kost meg med både bilder og videoer (som ikke er lurt å spille av midt på svarte natten med en årvåken Islandshund tilstede, tjihiii)

    SvarSlett
  3. Søte Barfi som vil leke med grisene og som da bare får kjeft fra store søster Vina!!
    Søte er de!!
    Nå er det noe veldig galt hos meg ingen nye innlegg vises før en god stund etter at jeg har vært innom og sett!! IRRITERENDE!!

    SvarSlett
  4. For noen herlige bilder av Barfi i grisefjøset.
    Det er jo slik det skal være da, barna leker (Barfi) og de voksne (Vina) må jobbe.

    SvarSlett
  5. Hehe..ja dette er jo akkurat som det skal være...Islandshunden gjeter og lappen stor koser seg....
    Godt å se at Barfi har bringt litt liv i skrotten på Vina da.....selv om det ikke varer så lenge, så må det være kjekt for deg å se at vina og så koser seg...

    SvarSlett
  6. Så stor og tøff du er Barfi.
    Jeg har aldrig set en gris, bare hester, sau og kyer og så alle nabokattene, de vil jeg ikke ha inn på tomta mi, nei!
    Ha det bra, hilsen Fjelldronningens Chicko.

    SvarSlett
  7. Neimen så artige bilder, Tove!
    For ett herlig liv det må være hos dere :o)

    SvarSlett
  8. Så stor og vakker Barfi er blitt!!!

    Så herlig at de leker så godt i sammen Barfi og Vina.

    De er jo bare ubetalelige bildene av Barfi og grisungene, helt HERLIG!!!

    SvarSlett
  9. Tove, hvor er du blitt av??? Er det bra med dere???

    SvarSlett
  10. Jeg er litt opptatt for tiden, med alt og ingenting, Nina. Mange spanjoler og italienere i Norge i august...
    Natta, jeg begynner å merke at jeg sto opp kl 4 gjeeeeeesp

    SvarSlett
  11. Vi fikk besøk av Tor med hammeren i går; resultat: død pc og internett! :-( Og så jeg som ikke tar back-up......

    SvarSlett
  12. Tove, er du på nett???? Såååååå kjedelig;-) Få høre fra deg snart da???

    SvarSlett
  13. Heisan, og takk for hilsen i gjesteboka vår. Så stor og fin Barfi har blitt - har det samme gode ansiktet/blikket som pappa Kero. Virker som det er gøy med grisene - artig å se bildene. Lykke til videre!

    Hilsen Kero & Nina

    SvarSlett